”facebook”

dijous, 5 de març del 2015

PREPAREM LA NOSTRA PARADA

Tots sabem que la presentació d´un regal, d´un treball, i fins i tot d´una parada del mercat fa molt per a que faci patxoca oi? Doncs a punt a punt d´obrir la nostra parada vaig preparar alguns elements que donarien a la parada el seu propi estil.
Primer de tot vaig preparar els cartellets que els posarem a cada varietat de fruita o verdura. Vaig fer servir cartolina negra, pals de gelat i palets dels restaurants xinesos.
Vaig retallar la cartolina a la mida desitjada i vaig enganxar a sobre els palets de gelat. Per darrera amb cel.lo vaig posar el palet del restaurant.
En vaig fer uns quants per a que no em faltessin!!
 A l´hora de presentar la fruita o la verdura, vaig escriure el nom a la cartolina amb un típpex.
També vaig preparar capses de fruites per posar tots els elements que haviem fet. En aquest cas vaig fer servir capses de maduixes que molt gentilment em van donar a la fruiteria.
Vaig passar primer una mà de pintura blanca i després vaig escollir el color blau cel per pintar definitivament les capses. 
Vam preparar els vidres de la classe amb el fons de la parada: un venedor i unes capses on presentariem aquestes fruites que els nanos van pintar i després vam retallar.
Una vegada posat el paper d´embalatge vam anar enganxant les fruites i verdures que els nanos van fer.
I com no podia faltar...el tendal!! Amb bosses de plàstic de colors vam tallar tires i les vam alternar enganxant-les amb cel.lo. Després vam crear una estructura per tal de donar la sensació d´inclinació i vam fer un serrell al tendal.
Ara que ja estava tot preparat era el moment de presentar les nostres parades!!
Segur que us agradaran!!!

2 comentaris:

  1. Hola Eva!!!
    M'encanta com us està quedant el mercat.
    I aquí una proposta molt agosarada: i si a l'escola no tenim pressupost per fer les fruites o per comprar-les? Com s'hauria de fer? Tens alguna idea?
    Moltes gràcies,
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! A què et refereixes amb pressupost? per tastar-les? A classe, cada familia porta dues peces de fruita per tastar-les. No és una pregunta agosarada, tranquil.la! M´interessa ja que pot ser un repte!! Contesta´mmmm! jeje! Una abraçada, Eva

      Elimina