”facebook”

dijous, 25 d’abril del 2013

FEM UN QUADRE! 5

Avui hem acabat el quadre del taller "Fem un quadre" de la dinàmica internivells "Macedònia de colors" . Durant aquestes setmanes he tingut el grup dels raïms.
Aquest quadre l´hem dedicat als retalls de roba. Com ja us vaig explicar, a principi de curs vam demanar a les families que portessin tot tipus de material i van portar moltes robes. 
Al principi no tenia molt clar com treballar amb les robes per a crear un quadre, però de cop vaig pensar que podriem fer un quadre-patchwork!! Així es que mireu que vam fer....
 Vaig fer retalls de robes de color blau i els nanos les van enganxar al cartró. Seria el cel.
 Amb retalls verds vam crear l´herba.
 Amb retalls de diferents colors i motius vam fer el marc del quadre.
 I aquest és el resultat de la primera sessió!
Durant la segona sessió vam fer el més gruix del quadre. El tema: les flors
Donat que els més grans tenen 5 anys i que retallar robes és difícil, vaig fer-ho jo.
Primer van enganxar diferents cercles un a sobre de l´altre...
 ...serien les floretes del camp verd.
 I les van enganxar.
 Vaig crear un "croquis" del que seria el quadre, amb els pètals, les tiges, les fulles... i els nanos van anar enganxant els retalls.

Vam fer servir cola líquida.

 I aquest és el resultat! A mi em sembla molt bonic!
 Avui, durant l´última sessió ens hem dedicat als detallets...
 Hem enganxat pedretes als pètals...
 ...aranyes, marietes...
 i botonets de feltre al centre de les flors!
I mireu quin quadre tan alegre que hem confeccionat!!
Com sempre, calia posar el nom al quadre, i com no, el nom escollit ha estat...
"La Primavera"!!

12 comentaris:

  1. Preciós, preciós, preciós...
    Us felicito!
    Petonets meravellats
    Carme

    ResponElimina
  2. ¡Qué preciosidad! ¡Menuda imaginación! Un beso.

    ResponElimina
  3. Una maravilla, una auténtica preciosidad. enhorabuena!!

    ResponElimina
  4. Quina preciositat de quadre. Un collage ben primaveral.
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un premi.
    Un petó!

    ResponElimina
  5. Preciós, preciós quina passada!! crec que el curs següent hem toca fer el taller intercicle "Collage", segur que puc fer algo com tu a partir d'aquesta idea. Moltes gràcies per compartir.

    ResponElimina
  6. Moltíssimes gràcies a totes!! Ara el repte és més difícil! Em queda un taller per fer i haig de pensar molt bé la temàtica! Una abraçada, Eva

    ResponElimina
  7. Ha quedado magnífico, unos verdaderos artistas, me encanta. Lo voy a hacer en clase. Un millón de gracias. Un abrazo.

    ResponElimina
  8. M'encanta!!!:)
    Últim quadre...les convivències, animals. l'estiu...?
    Un Petó!!

    ResponElimina
  9. Hola sóc una mare d'un nen de p4, m'agrada molt remenar per internet.. i ostres la feina que fas m'ha encantat! quin bon gust. Felicitats per la tasca! Adela

    ResponElimina
  10. Increïble! Sempre m'ha agradat barrejar tècniques i trobo que fer patchwork sibre cartró és genial. A més, el resultat és fantàstic!

    ResponElimina