”facebook”

dilluns, 24 de desembre del 2012

I A MÉS A MÉS A "FEM UN QUADRE"...

Us vull presentar una altra activitat que realitzo durant les diferens sessions de l´activitat internivell "Fem un quadre". Com ja us vaig dir a una entrada anterior, vam demanar a les families diferent material per a reciclar a l´aula. La resposta de les families va ser enorme i vaig decidir que a banda del quadre que entre tots fessim, seria maco que cada nen en finalitzar la tercera sessió es pogués endur a casa un treball individual per a recordar el pas pel meu taller. 
Un dels materials que més tenia era taps d´ampolla. Així és que amb una mica de paciència vaig fer paquets de 10 taps iguals. Un paquet per a cada nen. La idea era fer un memori ben natural. La idea original la vaig veure aqui

Vaig presentar als nanos els taps que formarien el memori i els vaig posar a dins cola líquida.
A continuació ells mateixos van posar diferents elements: romaní, llenties, espígol, curri i una closca de festuc.

 Una vegada fet, calia esperar a la següent setmana per tal que la cola estigués seca. 

Durant la tercera sessió els nanos van poguer jugar entre ells amb el memori que ells mateixos van confeccionar.
Una altra activitat que vaig realitzar amb un altre grup va ser l´estampació d´elements naturals. Aquesta idea la vaig trobar aqui .

 
Vaig donar porcions de fang blanc i havien de fer una bola i aplanar-la. Més tard amb diferents elements com anís, closques de petxines, pinyes, eucaliptus... havien de deixar la seva emprenta al fang.

 A la segona sessió quan el fang ja estava sec van decorar el fang amb esponges. Es tractava de mirar de posar l´esponja suaument a sobre del fang per tal que quedés la pintura al fang però que també es veiés 
l´emprenta de l´element natural.
 I aquest va ser el resultat!


5 comentaris:

  1. ****************BON NADAL******************

    ResponElimina
  2. Hola Eva!
    Ostres noia! M'encanta!!!! Molt bona feina.
    M'apunto la idea!

    Gràcies per compartir les teves experiències.

    Bon Nadal.

    Txell

    ResponElimina
  3. Os quedó chulísimo. Sois unos artistas. Un saludo y feliz Navidad.

    ResponElimina