”facebook”

divendres, 3 de juny del 2011

ARBRES FRUITERS

Aquesta és una plantilla que he utilitzat al llarg del curs. Está feta amb pintura negra i les branques les he fet bufant amb una canyeta de refresc.
 Després d´observar els arbres del pati hem donat vida a la plantilla. Fent una còpia per a cada nen han fet amb pintura i amb els dits les fulles de l´arbre. Anaven pintant fent petits cercles amb el dit sucat en pintura verda.


A continuació podien escollir quin arbre volien fer: una pomera o un taronger. Així amb el dit feien petits "piquets" a les fulles de l´arbre simulant la fruita.


I aquests són els nostres arbres!!

 La idea original la vaig treure d´un blog, però no recordo quin! En ell feien l´arbre de tardor amb fulles seques i esmicolades. Em va semblar una idea molt bona i la vaig posar en pràctica amb els nanos. Aquest que veieu és el que vam fer.

Però després vaig pensar: és una idea força bona com per fer-la només a la tardor. Així és que vaig fer la mateixa activitat durant l´hivern. Vaig fer les còpies en fulls blaus i vaig demanar als nanos que amb pintura blanca i amb el dit creessin un arbre nevat, i aquest va ser el resultat.
 Només quedava la primavera, així és que vaig tornar a fotocopiar la plantilla i donat que estem treballant les plantes i les fruites, vam fer l´arbre fruiter.
Espero que us pogui servir de cara al curs vinent per fer una nova activitat que està molt relacionada amb l´observació de l´entorn, el pas del temps i les estacions!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada