”facebook”

diumenge, 8 de maig del 2011

CODIS DE BARRES

Us presento una altra activitat per treballar el traç vertical. La vaig veure aqui, em va agradar molt i la vaig fer servir. Durant un temps vaig anar guardant els codis de barres de llet, galetes, café, capsa de mocadors..... Vaig presentar els codis fent el joc de buscar-ne per tota la classe: als mocadors, tovalloletes, darrera dels contes, a les agendes dels nanos.... Ells van anar buscant i es divertien. Era com buscar un tresor. Després els vaig repartir un codi a cada nen. Els vaig explicar que tots els codis tenen uns nombres a sota. Calia posar els nombres del dret i així veurien que les ratlles eren verticals. Tot seguit vam fer un mural amb els diferents codis. Van anar passant i van enganxar el seu a la cartolina. El mural el vam posar al racó de la classe reservada al Traç Vertical.




Després de dedicar alguna sessió a dibuixar el traç vertical a la pissarra, en fulls grans amb ceres toves... vaig donar als nanos un full en el que hi havia enganxat un codi de barres. Vam recordar l´activitat anterior. Us haig de dir que els nanos en més d´una ocasió quan veuen un codi de barres m´ho diuen amb el seu nom!
La consigna que els vaig donar és que havien de fer línies verticals de dalt a baix igual que el codi. Van fer l´activitat amb rotuladors i era totalment lliure, amb un sol color o diferents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada